Wszystko co najlepsze z morza dla prawidłowego oddychania

Strona głównaPhysiomer dla kobiet w ciąży

Naturalnie udrożnia nos w przeziębieniu i alergii
Bezpieczny dla kobiet w ciąży i matek karmiących

• Hipertoniczny roztwór wody morskiej zawierający 2,2 g/l soli mineralnych

• Udrażnia zatkany nos i ułatwia jego oczyszczenie

• Nie wysusza śluzówki nosa

• Zmniejsza obrzęk w nosie

• Łagodzi objawy przekrwienia w przypadku kataru, zapalenia zatok i alergii

• Bez konserwantów, bez gazu nośnego

Wskazania

Dla niemowląt od urodzeniaPHYSIOMER Baby Spray jest specjalnie dostosowany do delikatnych błon śluzowych u niemowląt i może być stosowany kilka razy dziennie.

• 1Higiena nosa

Do stosowania 1 - 2 razy dziennie w celu oczyszczenia nosa i zapobiegania powikłaniom ORL, takim jak ból ucha (zapalenie ucha środkowego) i zakażenia innych narządów układu oddechowego, np. gardła i oskrzeli.

• 2Niedrożny lub cieknący nos

Stosować 4 do 6 razy dziennie do oczyszczania przewodów nosowych i przywrócenia oddychania przez nos w przypadku przeziębienia, nieżytu nosa i gardła, zapalenia oskrzelików oraz różnych typów nieżytu nosa.

• 3Ryzyko szerzenia się infekcji

Górne drogi oddechowe są ze sobą połączone. Dlatego też banalne przeziębienie czy nieżyt nosa i gardła mogą przenosić się na ucho (zapalenie ucha środkowego) lub oskrzela (zapalenie oskrzeli i oskrzelików).

Gdzie kupić

Physiomer dostępny jest w wielu aptekach na terenie całego kraju. Znajdz punkt w tórym najwygodniej bedzie Ci zakupić PHYSIOMER

Dlaczego PHYSIOMER jest unikalny?

W przeciwieństwie do ogólnie dostępnych preparatów z wody morskiej, PHYSIOMER zachowuje jej pierwotne i zbawienne właściwości, a to dlatego, że nie jest jej roztworem.

Możliwe jest to dzięki unikatowemu systemowi produkcji, który pozwala sterylizować i odsalać wodę morską bez konieczności je rozcieńczania. W tym procesie powstaje „Serum z wody morskiej” zawierające ponad osiemdziesiąt minerałów będących naturalnymi składnikami wody morskiej.